Kave
 

Čista radost vode osvojila Frankfurt i Milano

Vodeći brend kupaonskih i kuhinjskih rješenja GROHE ostvario zapažene nastupe na sajmu ISH u Frankfurtu i Tjednu dizajna u Milanu
  • Foto: GROHE

Predstavljanje najnovijih trendova i tehnologija, povezivanje s postojećim i upoznavanje novih kupaca i partnera, a prije svega istinsko slavlje čiste radosti vode kroz vrhunski dizajn, funkcionalnost i održivost, bile su u fokusu ovogodišnjeg predstavljanja brenda GROHE na vodećim svjetskim događanjima u području HVAC tehnologije i sanitarija, odnosno namještaja i dizajna.

Inovacije koje redefiniraju svakodnevno iskustvo s vodom

Sajam ISH (17.-21. ožujka), ove godine posvećen rješenjima za održivu budućnost, okupio je rekordan broj posjetitelja – više od 163.000, što je učvrstilo njegov status ključne europske platforme za profesionalce u industriji termotehnike i sanitarne opreme.

GROHE izložbeni prostor na sajmu ISH u Frankfurtu

Vodeći se temeljnom filozofijom brenda Pure Freude an Wasser (Čista radost vode), GROHE je u svom izložbenom prostoru predstavio inovacije koje redefiniraju svakodnevno iskustvo s vodom u dva ključna prostora sa središnjom ulogom u životu potrošača: kupaonici, koja je u kontekstu sve većeg fokusa na zdravlje i brige o sebi postala mjesto regeneracije, te kuhinji kao društvenom srcu doma i mjestu predstavljanja.

Od GROHE noviteta Purefoam pjenaste tuš ruže do održivog Rapido Heat Recovery sustava, od proširenih GROHE Professional usluga koje rad instalatera čine lakšim, učinkovitijim i isplativijim, pa sve do profinjene kolekcije GROHE Colors i redizajniranih ručkica iz linije Essence s novim razinama prilagodbe i izražavanja, svako je predstavljeno rješenje odražavalo GROHE posvećenost kvaliteti, tehnologiji, dizajnu i održivosti.

GROHE Rapido okviri za tuš

Bilo da se radi o početnim rješenjima ili luksuznim segmentima, GROHE je na sajmu pokazao kako svojim rješenjima kupcima omogućuje da oblikuju prostor kupaonice i kuhinje prema individualnom stilu i posebnim potrebama, a svakodnevnu rutinu pretvore u male rituale radosti i opuštanja.

GROHE je na sajmu ISH izložio cijeli koncept SPA kupaonice kao osobnog prostora za opuštanje

 

Savršen sklad dizajna, funkcionalnosti i odgovornosti

Vrlo ubrzo, novo impresivno iskustvo brenda GROHE je ponudio u sklopu Tjedna dizajna u Milanu (7.-13.travnja). Brend iza sebe ima niz zapaženih nastupa na ovom najznačajnijem svjetskom sajmu namještaja i dizajna, uključujući prošle godine osvojenu Red Dot nagradu „Best of the Best“ u Palazzo Realeu.

Ove su godine prostor prestižnog Vrta Senato, smještenog u kozmopolitskoj milanskoj četvrti mode, transformirali u impresivnu Aqua galeriju, izložbeni  prostor dizajniran od strane internog LIXIL Global Design and Brand Identity tima.

Vrt Senato u Milanu

U skladu s ovogodišnjom temom festivala Furiosalone (skup popratnih događanja u sklopu Tjedna dizajna) „Povezani svjetovi“, Aqua galerija zamišljena je kao istraživanje odnosa suvremenih tehnologija, ljudskih potreba, vode i okoliša te je pružila uvjerljiv uvid u inovaciju, dizajn i razvoj GROHE proizvoda koji u sebi spajaju funkciju, formu i utjecaj.

Iz nagrađivane GROHE Essence kolekcije stižu nove varijante ručki koje se odlikuju skladnim proporcijama i senzualno –minimalističkim prijelazima, s nizom opcija boja koje omogućavaju veću slobodu prilagodbe
Novitet iz GROHE-a: GROHE Purefoam sustav s inovativnom tehnologijom koja pretvara posebno formulirani Kinuami sapun u toplu, laganu pjenu za jedinstven SPA doživljaj u kupaonici

"Dizajn igra ključnu ulogu u povezivanju različitih aspekata naših života. Zahtijeva duboko istraživanje, analizu i razumijevanje ljudskih potreba, kultura i tradicija, kao i istraživanje prirodnog okoliša koji stvara putove za razvoj budućih inovacija i tehnologija. GROHE Aqua galerija odražava predanost brenda oblikovanju budućnosti u kojoj dizajn, funkcionalnost i odgovornost koegzistiraju u savršenom skladu, stvarajući proizvode i iskustva koja ljudima omogućuju da dožive 'Čistu radost vode'", objasnio je Patrick Speck, voditelj LIXIL Global Design EMENAMN.

GROHE Aqua galerija

U Aqua atelieru posjetitelji su bili pozvani da svoj osobni doživljaj vode uobliče u Aqua pjesmu, nakon čega su mogli potražiti osvježenje na Aqua baru. Izrađena od recikliranih boca, ova je instalacija predstavljala više od mjesta za osvježenje, ona je bila snažna izjava o o održivosti, utjecaju jednokratne plastike na okoliš i rastućem problemu onečišćenja vode. Ujedno je bila izjava o brendovoj posvećenosti promicanju odgovornog i održivog uživanju u vodi kroz stvaranje konkretnih rješenja poput naprednih sustava za filtriranje vode koji smanjuju potrebu za jednokratnim plastičnim bocama.

Integrirajući promišljen dizajn s odgovornošću prema okolišu, nastavljamo oblikovati održiviju budućnost, poručio je GROHE u Milanu.

GROHE Aqua bar kao snažna izjava o održivosti

 

Tekst nastao u suradnji s brendom GROHE


 

Fotogalerija

 

#Oznake

 

Materijali (tekstovi, fotografije, grafike i ostalo) na web stranicama egradnja.hr zaštićeno su intelektualno vlasništvo tvrtke T&S d.o.o. Zadar ili drugih pravnih osoba te su zaštićeni Zakonom o autorskim pravima. Ako želite naše materijale koristiti za edukacijske svrhe, slobodno nam se javite i rado ćemo vam izaći u susret.

Redakcija se ne mora slagati s mišljenjem autora i izjavama sugovornika te ne preuzima odgovornost za sadržaj reklamnih oglasa.

 

Čista radost vode osvojila Frankfurt i Milano
© 2025 T&S d.o.o.